Nog steeds geen HD
Maak je toevallig gebruik van een extra tv-kastje dat niet van ons is? Dan is dat de oorzaak. Je beeld wordt als het ware gesplitst tussen 2 televisies.
Als je even contact opneemt met de klantenservice, dan zorgen we ervoor dat dit wordt opgelost. Je kunt dan geen televisie meer kijken met het extra kastje, maar wel HD met ons kastje.
Is bovenstaande niet het geval en is je probleem nog niet opgelost? Neem dan ook even contact op met de klantenservice.
Wij maken gebruik van optimale cookies en daarmee vergelijkbare technieken. We vragen je dit gebruik te accepteren. Met deze cookies kunnen wij (en derden) je internetgedrag op onze website en onze app, en mogelijk ook hierbuiten, verzamelen en analyseren. Hierdoor kunnen vervolgens onze website en app verbeterd én gepersonaliseerd worden. Ook kunnen we onze communicatie verbeteren en kunnen advertenties op jouw persoon worden afgestemd. Dit geldt ook voor websites en apps van derden, en ook voor social media. Je leest er meer over in onze cookieverklaring en privacyverklaring.
Door op de knop hieronder te klikken geef je ons toestemming om optimale cookies te gebruiken. Je kan je cookie-instellingen altijd weer hier aanpassen aan jouw voorkeuren.