Software kan niet geladen worden
Als je een van deze foutcodes ziet, dan kan je tv-ontvanger de software niet laden. Dit kan aan het netwerk van KPN liggen, maar het kan ook zijn dat er iets in jouw netwerk aanwezig is waardoor de software niet geladen kan worden. Bijvoorbeeld een extra router, Apple timecapsule, airport express, WiFi-versterker of een ander apparaat wat naast het modem ook IP-adressen kan uitgeven.
Wil je voor de zekerheid eerst controleren of er geen storing is bij jou in de buurt? Dat doe je gemakkelijk op de storingspagina.
Wij maken gebruik van optimale cookies en daarmee vergelijkbare technieken. We vragen je dit gebruik te accepteren. Met deze cookies kunnen wij (en derden) je internetgedrag op onze website en onze app, en mogelijk ook hierbuiten, verzamelen en analyseren. Hierdoor kunnen vervolgens onze website en app verbeterd én gepersonaliseerd worden. Ook kunnen we onze communicatie verbeteren en kunnen advertenties op jouw persoon worden afgestemd. Dit geldt ook voor websites en apps van derden, en ook voor social media. Je leest er meer over in onze cookieverklaring en privacyverklaring.
Door op de knop hieronder te klikken geef je ons toestemming om optimale cookies te gebruiken. Je kan je cookie-instellingen altijd weer hier aanpassen aan jouw voorkeuren.